Isnin, Mac 1

Kembali semula dalam dunia p'blog'kan..

Assalamualikum utk semua dan khasnya utk diri sendiri yang secara tiba-tiba diketuk pintu hati nya utk menjengah blog ni kembali..hehehe

Si F: ko dh tgk lum post kat blog aku yg baru?
Si S: Dah..yg pasal ibu bapa salah mdidik ank2 ke pe tah tu kan?
Si F: Ha la..ko ni bile nak update blog ko plak?P la update..
Si S: Ermm..malas la..byk kije lain..
Si F: Hmm..dgn ber'blog'kan kita ley berkongsi ilmu..ko ley letak resepi2 kek coklat ko ke.
Si S: Ye la..nati aku pikir2 kan yer..

Ni lah antara dialog aku dgn si F, pengerak ke arah utk kembali ber'blog'. Bila dia beritahu, blog ni as a medium to share something. Berkongsi ilmu la senang kata tp ilmu yg bermanfaat la yer, aku terus berfikir. Kalau camtu, senang je aku nk buat pahala dekat sini. Hohoho.. Terima kaseh yang tak terhingga utk sahabat aku tu.. NOOR FARIEZA MOHD NASHIRUDDIN..

Sekian..

semoga ukhwah persahabatan ini bertambah teguh

Tiada ulasan: